torsdag 15 december 2011

Länge sen sist...

men orken eller tiden har inte riktigt funnits för att blogga.
Vi har inte varit annat än sjuka de 3 sista veckorna.
Nu har Sebastian fått pencilin igen så nu hoppas vi att vi får vara friska över jul.
Jag inser hur bortskämd jag varit när dom andra 2 var små.
Sebastian har en helt annan vilja och är så busig men det är ju så det ska vara.
Han har fått för sig att det är överskattat att sova på nätterna och är vaken mellan 24:30 och 02:30 om nätterna.
Känns som ren tortyr då jag ändå måste upp 6 och få iväg dom andra till skolan och sen hinner man inte ta igen det innan dom kommer hem från skolan.
Är såå trött och slut i kroppen men jag hoppas att det vänder när han blir frisk igen.
Annars är han en riktig busunge såm är på allt och hittar allt *S*
Nedan följer lite bilder på 2 utav mina 3 busungar.
Syskonmys.


Lyser av bus.




Äter blåbär mums.


Han blir 8 mån nu, inte klokt vad fort det har gått.




^^^^^^^


Den 11/12 firade jag och Björn vår sjätte bröllopsdag *kärlek*

Jag är så glad att jag har honom och våra 3 mirakel.

Älskar min familj så oerhört mycket <3<3<3<3


~~~~~~~~


Jul om en vecka med och enligt tidningen så ska det snöa fredag + lördag och det hoppas vi på

Vi är nästan klara med julklapparna, några få som ska inhandlas på tis + all julmat.




Funderar på att göra saffranspanacotta till efterrätt på julafton,

nån som ätit det och kan rekomendera det?




Oj blev visst ett långt inlägg men nu ska jag ta emot Oskar som kommer hem från skolan.


Sköt om er


Kram Linda


1 kommentar:

  1. Vad söt han är er lilla Sebbe =) Förstår att det är tufft, får man inte sova blir man ju "vrak"!! Som sagt hoppas det blir bättre snart.
    Tack det är bra med oss, lite oroliga magar, som vi inte riktigt vet vad det är, som tur vad är det snabbt övergående. Annars är det förberedelser inför jul som gäller =) Mysigt!!

    Ta hand om er! Kram

    SvaraRadera