lördag 26 november 2011

Bildbomb.

Här kommer lite bilder på julpyssel och lite nya inköp.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Julkransen som jag gjorde, blev riktigt nöjd.





Julstrumpa till Sebastian så dom har en varsin till jul igen.


Adventsljustaken till köket.


Min nya julgardin till köket och ny rosettastake

Blev den lilla eftersom jag tycker att dom är ganska dyra. Skulle helst ha den stora men det får bli nästa år.



Ljustake inköpt på mique (fick presentkort där när jag fyllde)


Min blockljustake till vardagsrummet




Mys, men jag hittar inte riktigt julkänslan ännu. Måste bero på bristen på snö i år.

Så jag har inte pyntat så mycket ännu.


~~~~~~

Trodde maginfluensan hade hittat till oss igår (hemska sjuka)

Sebastian kräktes massor mellan 18 -20 men sen blev det bra så det måste varit något annat.

Han sover jättemycket så det kanske är nått skit på gång.

Nej nu ska här jobbas lite till.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar