söndag 24 juli 2011

Lite nya inköp...

Var inne hos viola på romantiska ting i helgen

och där fanns det lite som fick följa med hem.

Älskar lyktan som jag hittade där.

Vispskålen köpte jag på drömgården i stan.

Har även hunnit med en tur till blomsterlandet.

Har fastnat för hjärtan på tråd.

Dom är så tåliga med och de ända växter

som överlever i mina fönster sommartid.



Har roat mig med att plocka om lite på kontoret och i hallen

och jag blev supernöjd.

~~~~~~~~~~~~~~~


Bröderna myser lite.


En glad skruttunge.
Han växer så det knakar
och är så rolig just nu.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Igår var vi i gryt på 30 års fest.
Sent blev det, var inte hemma
först 2 i natt men kul hade vi.
Min käre make mådde inte lika bra idag *S*

På fredag åker vi på semester till dalarna med goda
vänner och det ska bli helt underbart
att komma hemifrån och bara slappa lite
i ett helt perfekt sällskap.
Sen när vi kommer hem så är det dags för dop.
Det mesta är redan förberett, bara mat och blommbindning kvar.
Bilder kommer efter dopet.

Kram Linda










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar